ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 90΄
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ:ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (λόγος χορήγησης)
Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ-ΜΗ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ. ΠΑΡΕΧΕΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ + ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (μέρη του τεστ)
1. ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
2. ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Μη λεκτική εκδοχή: παιδιά μέχρι 3 ετών ή μεγαλύτερα που δεν μπορούν να έχουν σαφή κατανόηση προφ. Οδηγιών
Λεκτική εκδοχή: από 3 ετών και άνω
3. ΜΗ ΔΟΜΗΜΕΝΟ-ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΩΝ
ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ: -ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΠΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, -ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ, -ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, -ΣΕΝΑΡΙΟ
ΤΟΜΕΙΣ:
Ο εαυτός με καθημερινά αντικείμενα
Παιχνίδι και μη αντιπροσωπευτικό υλικό
Αντιπροσωπευτικό αντικείμενο μόνο του
Εαυτός
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
-ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ
-ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ
-ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
-ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ