ΤΟΜΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ. ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
δεν πρέπει να ξεχνάμε μετά την αξιολόγηση του παιδιού,ότι οι τομείς παρέμβασης θα περέπει να περιλαμβάνουν όσον αφορά την γραφοκινητικότητα τους εξής τομείς:
-λεπτή κίνηση (επιδεξιότητα δακτύλων κλπ)
-απτικό σύστημα (αύξηση ενημερότητας στην παλάμη και δάκτυλα)
-ιδιοδεκτικότητα (σε όλο το χέρι)
-αδρή κίνηση (ρύθμιση αιθουσαιο-ιδιοδεκτικότητας)
-στάση σώματος (μέση θέση σώματος)
-μυϊκός τόνος (τόνωση εκτατικών και στάσης κεφαλής)
-σύλληψη μολυβιού (ανεκτή σύλληψη η τριποδική,δυναμική τριποδική και προσαρμοστική τριποδική)
-σταθερότητα συμπεριφοράς (η γραφή απαιτεί κίνητρο και ανοχή στην ματαίωση)
-συγκέντρωση προσοχής (επικέντρωση, συνέχεια)
-οπτικοκινητικός συντονισμός (συνεργασία ματιού – χεριού)
-σταθερότητα και αναγνώριση φορμών
-εκτίμηση χώρου
-έλεγχος γραμμής
-διαχωρισμός εικόνας-φόντου
-οπτικό κλείσιμο
-προσανατολισμός στον χώρο
-κατανόηση μεγεθών
-συμμετρία
-κατευθυντικότητα
-λεπτομερής κινητικός έλεγχος
-πυκνότητα
-ρυθμός
-συχνότητα
-συνέχεια
-ολική αντίληψη