«ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ» (ΠΑΤΕΜ) ΗΛΙΚΙΑ Α-Γ ΔΗΜ (2001)
ΗΛΙΚΙΕΣ: 6-9 ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : ΝΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ:
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ Ψυχολόγοι – Εκπαιδευτικοί
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(λόγος χορήγησης) Τέσσερις ψυχομετρικές κλίμακες με εικόνες για την αξιολόγηση ισάριθμων επιμέρους τομέων αυτοαντίληψης.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(μέρη του τεστ) Σχολική ικανότητα > αποτυπώνουν την αντίληψη του παιδιού για τις επιδόσεις του στην αριθμητική, την ορθογραφία κι άλλα μαθήματα του σχολείου.
Σχέσεις με τους συνομήλικους > βαθμός στον οποίο το παιδί νιώθει ότι έχει φίλους με τους οποίους κάνει παρέα και παίζει μαζί τους.
Σωματική ικανότητα > αντίληψη του παιδιού για την ικανότητά του σε σωματικές ασκήσεις, όπως είναι το τρέξιμο, το σκαρφάλωμα και το μονόζυγο.
Σχέσεις με τη μητέρα > βαθμός στον οποίο το παιδί νιώθει ότι η μητέρα του ασχολείται μαζί του και το καταλαβαίνει.
ΦΥΛΛΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
Αυτοαντίληψη του παιδιού στις τέσσερις παραπάνω κλίμακες (είτε αυτοτελώς, είτε σε σχέση με άλλες ψυχοπαιδαγωγικές και ψυχοκοινωνικές μεταβλητές).