Sensory Profile (Long Form) (1999)
ΗΛΙΚΙΕΣ: 5-10 χρ. (3-4 χρ. υπό προϋποθέσεις) | ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : ΟΧΙ | ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: ΕΡΩΤΗΜ. | |||
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ | Ερωτηματολόγιο που συμπληρώνεται από γονείς ή φροντιστές και ερμηνεύεται από εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, λογοθεραπευτές και γιατρούς εκπαιδευμένους στην αισθητηριακή ολοκλήρωση | ||||
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (λόγος χορήγησης) |
Αξιολόγηση της σχέσης ανάμεσα στην διαδικασία της αισθητηριακής επεξεργασίας του παιδιού και τον τρόπο που αυτή επηρεάζει την απόδοση του σε δραστηριότητες καθημερινής διαβίωσης | ||||
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ | 1. Αισθητηριακή επεξεργασία
2. Αισθητηριακή ρύθμιση 3. Συμπεριφορικές και συναισθηματικές αντιδράσεις |
||||
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΩΝ
|
Κάθε της από της παραπάνω τομείς περιλαμβάνει:
1. Αισθητηριακή επεξεργασία: α)ακουστικού συστήματος β)οπτικού συστήματος γ)αιθουσαίου συστήματος δ) ιδιοδεκτικού συστήματος ε) απτικού συστήματος στ)στοματοαισθητικού συστήματος
2. Αισθητηριακή ρύθμιση: α)αισθητηριακή λειτουργία σχετιζό-μενη με αντοχή / πόνο β)ρύθμιση σχετιζόμενη με τη θέση του σώματος και την κίνηση γ)ρύθμιση της κίνησης για να επιτύχει επίπεδο δράσης
|
δ)ρύθμιση αισθητηριακού ερεθίσματος για να επιτύχει συναισθηματική αντίδραση
ε) ρύθμιση οπτικού ερεθίσματος για να επιτύχει συναισθηματική αντίδραση και επίπεδο δράσης
3. Συμπεριφορικές και συναισθηματικές αντιδράσεις: α) Συναισθηματικές / κοινωνικές αντιδράσεις β) Συναισθηματικές εκροές της αισθητηριακής διαδικασίας γ) Θέματα σχετιζόμενα με αφετηρία για αντίδραση
|
|||
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
|
– συλλογή πληροφοριών σχετικές με την αισθητηριακή
επεξεργασία του παιδιού – συσχέτιση αισθητηριακής επεξεργασίας και απόδοσης σε δραστηριότητες καθημερινής διαβίωσης – εντοπισμός ποιου/ποιων αισθητηριακών συστημάτων δυσλειτουργούν -κατάρτιση «αισθητηριακής δίαιτας» |