Συνάντηση Γονέων στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Στο 4ο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου συνάντηση γονέων με τον κο Αλεξάνδρου. Μέσα σε ένα πολύ ζεστό και μεστό 3ωρο, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τα παιδιά μας όπως : -κίνητρα μάθησης -διάσπαση προσοχής -δυσκολίες στη ρύθμιση συμπεριφοράς...




