EVALUATING MOVEMENT AND POSTURE DISORGANIZATION IN DYSPRAXIC CHILDREN (1990)
ΗΛΙΚΙΕΣ: 5-15 ετ. ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : ΟΧΙ ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 45΄
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(λόγος χορήγησης) Αξιολόγηση εκτελεστικής δυσπραξίας αμφίπλευρου συντονισμού σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που παρουσιάζουν ήπια νευρολογικά σημεία (soft signs) και κινητική αδεξιότητα
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(μέρη του τεστ) -Ασκήσεις σε ύπτις θέση
-Ασκήσεις σε πρηνή θέση
-Ασκήσεις σε γονυπετή θέση
-Ασκήσεις μεταβίβασης από γονυπετή σε όρθια θέση
-Ασκήσεις σε όρθια θέση
-Ασκήσεις μονόπλευρου / αμφίπλευρου συντονισμού ΑΑ
ΦΥΛΛΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
Προσδιορίζεται η επιτυχία ή η αποτυχία του παιδιού σε κάθε τομέα όσον αφορά την ποσοτική αλλά και ποιοτική εκτέλεση. Δεν προσδιορίζει κάποια αναπτυξιακή ηλικία