Απαντητικό ερωτηματολόγιο Conner’s self report (εφήβων) (Conners-Wells’ Adolescent Self-Report Scale) (Long Form)(1989)
ΗΛΙΚΙΕΣ: ΕΦΗΒΟΙ (12>) ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : ΟΧΙ ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 45΄
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ Επαγγελματίες ψυχικής υγείας.
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(λόγος χορήγησης) Αξιολογούν προβληματικές συμπεριφορές μελετώντας (και συνδυάζοντας εάν είναι δυνατόν) εκθέσεις δασκάλων, γονέων (ή εναλλακτικών προσώπων φροντίδας) και εφήβων.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ(μέρη του τεστ) Οικογενειακές Δυσκολίες (Family Problems) > αντιλαμβάνεται ότι οι γονείς ή άλλα μέλη της οικογένειας δεν νοιάζονται είναι «σκληροί» ή ασκούν υπερβολική κριτική
Συναισθηματικές Δυσκολίες (Emotional Problems) > Χαμηλή αυτοπεποίθηση και αυτοσυναίσθημα / αισθάνονται μόνοι και απομονωμένοι
Παραβατική Συμπεριφορά (Conduct Problems) > Παραβαίνουν κανόνες / προβλήματα με πρόσωπα εξουσίας / αντικοινωνικές δραστηριότητες.
Γνωστικές Δυσκολίες / Διάσπαση (Cognitive Problems / Inattention) > Διάσπαση / μαθησιακές δυσκολίες / δυσκολίες οργάνωσης και ολοκλήρωσης δραστηριοτήτων .
Δυσκολία Ελέγχου Θυμού (Anger Control Problems) > Συναισθηματικά ασταθής / ενοχλούνται και θυμώνουν/εκνευρίζονται εύκολα με τους γύρω τους.
Υπερκινητικότητα (Hyperactivity) > Αεικίνητοι / ανήσυχοι / παρόρμηση.
ADHD Index > ομάδα υψηλού κινδύνου να εμφανίσουν ΔΕΠ-Υ.
DSM-IV: Inattentive > αντιστοιχία διαγνωστικό κριτήριο DSM-IV ADHD.
DSM-IV: Hyperactive-Impulsive > αντιστοιχία με το διαγνωστικό κριτήριο ADHD.
DSM-IV: Total > Υψηλά σκορ δείχνουν αντιστοιχία μέσου όρου με το διαγνωστικό κριτήριο DSM-IV για συνδυασμό διάσπασης και υπερκινητικότητας-παρόρμησης τύπου ADHD.