Δ/ΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΑΙΤΙΟ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
• Χωρίς την λογική (ή με λανθασμένη λογική) του «αίτιο-αποτέλεσμα» δεν μπορεί να απαιτήσει ενέργειες ή αντικείμενα από άλλους (αυτή είναι η πρώτιστη επικοινωνιακή ενέργεια των παιδιών)
ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
• Σχετίζεται και με την κατανόηση ότι μία ενέργειά του θα τροποποιήσει μία κατάσταση του άλλου (συσχέτιση με άλλους με αναμενόμενους και κατανοητούς τρόπους)
ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ
• Δεν πρέπει να προλαβαίνουμε τις ανάγκες του παιδιού αλλά να του ζητούμε να κάνει επιλογές ή να ζητάει
ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ
• Αρχίζουμε με τα πράγματα που ενδιαφέρουν πραγματικά το παιδί (νερό, αντικείμενα, παιχνίδια κλπ)
ΜΕΣΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ