ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ. ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
– Ο μαθητής μπορεί να εμφανίζει ισχυρές λεκτικές αλλά φτωχές γραφικές δεξιότητες.
– Φτωχή ή ανύπαρκτη στίξη.
– Ορθογραφικά λάθη (πολλές φορές στην ίδια λέξη που σε άλλο σημείο είναι γραμμένη καθαρά). Λάθη σε κοινές καταλήξεις.
– Φωνολογικές δυσκολίες διάκρισης.
– Αντιστροφές.
– Παραλείψεις συλλαβών.
– Αδεξιότητα
– Λάθη συντακτικά
– Ατελής πλευρίωση
– Δυσκολίες ερμηνείας ερωτήσεων και κατανόησης ερωτηματολογίων.
– Δυσκολίες αρίθμησης και αντιστροφές αριθμών.
– Γενικά δυσανάγνωστο γράψιμο (παρ’ότι έχει δοθεί η απαραίτητη προσοχή και χρόνος από το παιδί)
– Ανακολουθίες. Μίξη μεταξύ κεφαλαίων και μικρών, καλλιγραφικών και μη καλλιγραφιών, μη κατάλληλα μεγέθη με κατάλληλα, γράμματα με κλίσεις που δεν χρειάζονται
– Μη τελειωμένες λέξεις ή γράμματα, διαχωρισμένες λέξεις
– Ασταθής τοποθέτηση στον χώρο της σελίδας παρ’ότι υπακούει στις γραμμές και τα σημάδια και ασταθείς αποστάσεις μεταξύ γραμμάτων και λέξεων
– Σφιχτή ή ασυνήθης σύλληψη μολυβιού, συχνά κράτημα του μολυβιού πολύ χαμηλά ή κράτημα του αντίχειρα στον δείκτη και μέσο με αποτέλεσμα να γράφει με τον καρπό
– Μιλά στον εαυτό του ενώ γράφει ή κοιτάζει το χέρι του ενώ γράφει
– Αργή γραφή και αντιγραφή ακόμα και αν είναι ευκρινής και ευανάγνωστη