ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : ΝΑΙ
ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 20΄
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ: ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ, ΔΑΣΚΑΛΟΙ, ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ, ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (λόγος χορήγησης)
Διάγνωση ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ και ΤΑΣΕΩΝ για μελλοντική εμφάνιση δυσλεξίας, όχι πλήρης διάγνωση-ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών ή γενικευμένης καθυστέρησης
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (μέρη του τεστ)
Α. ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
Β. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΩΝ
Α. ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ (αναγνώριση εικόνων)
Β. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:
Β2. ιχνογράφημα
Β3. αντιγραφή γεωμετρικών σχημάτων
Β4. οπτική διάκριση
Β5. τεστ πλευρικότητας
Β6. γραφή ονόματος
Β7. διάκριση ήχων
Β8. οπτικολεκτική αντιστοίχιση
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
Μια χαμηλή επίδοση στα Β2, Β6, Β7 σημαίνει ένδειξη συμπτωμάτων δυσλεξίας. Αν υπάρχει χαμηλή επίδοση και σε μία ή περισσότερες από τις υπόλοιπες θεματικές, τότε ισχυροποιείται η ένδειξη.
Αν το παιδί αποτύχει και στην Α και στην Β ενότητα, τότε δεν μιλάμε για υπόνοια δυσλεξίας αλλά για άλλα διαταραχή που χρήζει περαιτέρω διερεύνησης.