«ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ» (ΠΑΤΕΜ) ΗΛΙΚΙΑ Δ-ΣΤ ΔΗΜ (2001)
ΗΛΙΚΙΕΣ: ΠΑΙΔΙΑ Δ-ΣΤ ΔΗΜ ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : ΝΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 40΄
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ Ψυχολόγοι – Εκπαιδευτικοί
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(λόγος χορήγησης) Έξι κλίμακες, πέντε από τις οποίες αποτυπώνουν ισάριθμους επιμέρους τομείς αυτοαντίληψης και μία η οποία αξιολογεί την αυτοεκτίμηση (Η Harter χρησιμοποιεί τον όρο «σφαιρική αυτοαξία» – “global self-worth”).
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(μέρη του τεστ) Σχολική ικανότητα > αντίληψη του παιδιού για τις επιδόσεις και την ικανότητά του στα σχολικά μαθήματα.
Σχέσεις με τους συνομήλικους > βαθμός κοινωνικής αποδοχής του παιδιού από τους συνομηλίκους του.
Αθλητική ικανότητα > αντίληψη του παιδιού για την ικανότητά του στα σπορ και τα αθλήματα.
Φυσική εμφάνιση > αντίληψη του παιδιού για το σώμα του, το πρόσωπο του και γενικά τη σωματική του διάπλαση και την εξωτερική του εμφάνιση.
Διαγωγή – Συμπεριφορά > βαθμός στον οποίο το παιδί νιώθει ότι συνήθως κάνει αυτό που είναι σωστό και ότι γενικά έχει καλή συμπεριφορά.
Αυτοεκτίμηση > βαθμός στον οποίο το παιδί είναι ευχαριστημένο γενικά με τον εαυτό του και με τη ζωή που κάνει.
ΦΥΛΛΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
Αυτοαντίληψη στους παραπάνω τομείς (είτε αυτοτελώς, είτε σε σχέση με άλλες ψυχοπαιδαγωγικές και ψυχοκοινωνικές μεταβλητές, όπως είναι, για παράδειγμα, η κοινωνική στήριξη, τα κίνητρα για μάθηση, το άγχος, η κατάθλιψη, η αυτο-αποτελεσματικότητα και η προσαρμογή του μαθητή στο σχολικό και το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.