«ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ» (ΠΑΤΕΜ) ΗΛΙΚΙΑ Α-Γ ΛΥΚΕΙΟΥ (2001)
ΗΛΙΚΙΕΣ: 15-19 ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : ΝΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 45΄
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Ψυχολόγοι – Εκπαιδευτικοί
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(λόγος χορήγησης) Δώδεκα κλίμακες, έντεκα από τις οποίες αποτυπώνουν ισάριθμους επιμέρους τομείς αυτοαντίληψης και μία η οποία αξιολογεί την αυτοεκτίμηση.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(μέρη του τεστ) Γενική σχολική ικανότητα > αντίληψη για τις επιδόσεις του στα περισσότερα σχολικά μαθήματα.
Σχέσεις με τους συνομήλικους > βαθμό κοινωνικής αποδοχής του από τους συνομηλίκους του.
Σχέσεις με τους γονείς > ελευθερία έκφρασης, την οικειότητα και το βαθμό συνεννόησης με τους γονείς του.
Ικανότητα στα μαθηματικά > αντίληψη για την ικανότητά του στα μαθηματικά.
Αθλητική ικανότητα > αντίληψη για την ικανότητά του στα σπορ και τα αθλήματα.
Φυσική εμφάνιση > αντίληψη για το σώμα του, το πρόσωπό του και γενικά τη σωματική του διάπλαση.
Εργασιακή ετοιμότητα > βαθμό στον οποίο πιστεύει ότι έχει τις ικανότητες να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας αμειβόμενης θέσης εργασίας.
Ικανότητα στα γλωσσικά μαθήματα > αντίληψη για την ικανότητά του στα γλωσσικά μαθήματα.
Συναισθηματικές – Διαφυλικές σχέσεις > αντίληψη για τις σχέσεις του με το αντίθετο φύλο.
Διαγωγή – Συμπεριφορά > βαθμό στον οποίο νιώθει ότι συνήθως κάνει αυτό που είναι σωστό και ότι γενικά έχει καλή συμπεριφορά.
Στενοί φίλοι > κατά πόσο στη ζωή του υπάρχει ένα άτομο με τα χαρακτηριστικά του στενού φίλου, δηλαδή ένα άτομο με το οποίο ο έφηβος μοιράζεται προσωπικές σκέψεις και συναισθήματα.
Αυτοεκτίμηση > σφαιρική άποψη για τον εαυτό του, και συγκεκριμένα το βαθμό στον οποίο είναι ευχαριστημένος με τον εαυτό του, έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και γενικά νιώθει ότι αξίζει ως άτομο και ότι μπορεί να κάνει σημαντικά πράγματα στη ζωή του.
ΦΥΛΛΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ Αυτοαντίληψη στους παραπάνω τομείς (είτε αυτοτελώς είτε σε σχέση με άλλες ψυχοπαιδαγωγικές και ψυχοκοινωνικές μεταβλητές.
ΟΝ/ΜΟ ΟΜΙΛΗΤΗ: ΜΑΡΓΙΟΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ