Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
-Απόσυρση από θορυβώδη παιχνίδια, και παιχνίδια που βγάζουν ήχους
-Φόβος στην κίνηση που χρειάζεται για την εξερεύνηση του περιβάλλοντος
-Απόσυρση από ειδικές παιδικές εκδηλώσεις όπως πάρτυ γενεθλίων, αποκριάτικες εκδηλώσεις, πάρτυ εορταστικά κλπ
ΑΥΤΟΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
– Αποφυγή ή/και άρνηση υφών τροφής, γεύσεων, μυρωδιών, θερμοκρασίας
– Αποφυγή ή/και άρνηση πλυσίματος των δοντιών και μπάνιου
– Αποφυγή ή/και άρνηση χτενίσματος μαλλιών, λουσίματος, κουρέματος
– Αποφυγή ή/και άρνηση υλικών ρούχων και διαδικασίας ντυσίματος
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
-Αποφυγή υλικών της τάξης και εργαλείων
-Δυσκολία στην συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες που περιλαμβάνουν κίνηση, άγγιγμα ή ήχο
-Δυσκολία να παραμείνει σε σειρά
-Δυσκολία να ρυθμίσει από μόνο του την προσοχή στην τάξη
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
-Αποδιοργάνωση να φτιάξει δεσμούς ώστε να προσεγγίσει/αποφύγει παλεύοντας με την απτική απέχθεια
-Αποφυγή, ανάγκη να ελέγχεται, ή επιθετικότητα με τους συμμαθητές του
-Αποδιοργάνωση στην ικανότητα να αναπτύξει και διατηρήσει φιλίες και σχέσεις αγάπης με τους ενήλικες
-Μειωμένη πρόσληψη κανόνων κοινωνικής αποδοχής ώστε να μειωθεί η χαμηλή αυτοπεποίθηση