Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΤΗΝ ΑΥΤΟΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
-Ο φτωχός ιδεασμός οδηγεί σε μειωμένες ευκαιρίες παιχνιδιού
-Ο φτωχός σχεδιασμός οδηγεί σε μη επιτυχείς προσπάθειες να χειριστούν παιχνίδια
-Δυσκολία με δραστηριότητες στην παιδική χαρά
-Δυσκολία με παιχνίδια χειρισμού και κατασκευαστικό παιχνίδι
-Δυσκολία να ακολουθήσουν την σειρά και τους κανόνες παιχνιδιού
-Μπορεί να μην είναι ικανό να ακολουθήσει λεκτικά παιχνίδι μεσολάβησης
-Μπορεί να σπάει παιχνίδια εξ αιτίας της δυσκολίας να κάνει σωστή ποσόστωση στην ταχύτητα και την ορμή των δράσεων
-Δυσκολία να συγχρονίσει την σειροθέτηση των μερών του σώματος, κάτι που οδηγεί σε κακή ικανότητα κολύμβησης, οδήγησης ποδηλάτου, πλασίματος πλαστελίνης, παιχνιδιών με μπάλα
-Η δυσκολία προσανατολισμού στην κατεύθυνση οδηγεί σε φτωχή οργάνωση στον χώρο σε ομαδικά σπορ
ΑΥΤΟΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
-Αργό στο να μάθει να χειρίζεται φερμουάρ και κορδόνια
-Δυσκολία να κατακτήσει την οργάνωση του χώρου στο ντύσιμο
-Προβλήματα να χειριστεί τα εργαλεία της αυτουπηρέτησης (εργαλεία, βούρτσες, σφουγκάρι κλπ)
-Δυσκολία να ανοίξει τυλίγματα φαγητών
-Ακατάστατο στο φαγητό του
-Αποδιοργάνωση στα πράγματα που του ανήκουν
ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
-Φτωχές ή/και αργές δεξιότητες γραψίματος, ζωγραφικής
-Δυσκολία στην χρήση εργαλείων της τάξης και τα υλικά αποτελεσματικά (ψαλίδι, σωληνάριο κόλλας κλπ)
-Αποδιοργάνωση του χώρου εργασίας (θρανίο, ερμάριο κλπ)
-Δυσκολία να μάθει νέες δεξιότητες μέσω της μίμησης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
-Κοινωνική απόρριψη από τους συμμαθητές κατά τα παιχνίδια, εξ αιτίας φτωχών κινητικών δεξιοτήτων
-Απόσυρση από κοινωνικές καταστάσεις, εξ αιτίας φτωχής αυτοπεποίθησης
-Δυσκολία να διακρίνει κοινωνικά και ψυχολογικά όρια, κακή κοινωνική κρίση
-Αποδιοργανωμένες αντιδράσεις με τους συμμαθητές εξ αιτίας της φτωχής ικανότητας να αναγνωρίσει μη λεκτικά δεδομένα
-Τάση να είναι σφιχτό, δύσκαμπτο και ελεγχόμενο