«ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ» (ΠΑΤΕΜ) ΗΛΙΚΙΑ ΕΦΗΒΟΙ (Α-Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ) (2001)
ΗΛΙΚΙΕΣ: ΠΑΙΔΙΑ Α-Γ ΓΥΜΝ. ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : ΝΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 45΄
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ Ψυχολόγοι – Εκπαιδευτικοί
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(λόγος χορήγησης) Δέκα κλίμακες, εννέα από τις οποίες αποτυπώνουν ισάριθμους τομείς αυτοαντίληψης και μία η οποία αξιολογεί αυτοεκτίμηση.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
(μέρη του τεστ) Γενική σχολική ικανότητα > αντίληψη του για τις επιδόσεις του στα περισσότερα σχολικά μαθήματα.
Σχέσεις με τους συνομήλικους > βαθμός κοινωνικής αποδοχής του από τους συνομήλικους.
Σχέσεις με τους γονείς > ελευθερία έκφρασης, την οικειότητα και το βαθμό συνεννόησης του με τους γονείς του.
Ικανότητα στα μαθηματικά > αντίληψη του για την ικανότητά του στα μαθηματικά.
Αθλητική ικανότητα > αντίληψη του για την ικανότητά του στα σπορ και τα αθλήματα.
Φυσική εμφάνιση > αντίληψη του για το σώμα του και γενικά τη σωματική του διάπλαση και την εξωτερική του εμφάνιση.
Ικανότητα στα γλωσσικά μαθήματα > αντίληψη του για την ικανότητά του στα γλωσσικά μαθήματα.
Διαγωγή – Συμπεριφορά > βαθμός στον οποίο νιώθει ότι συνήθως κάνει αυτό που είναι σωστό και ότι γενικά έχει καλή συμπεριφορά.
Στενοί φίλοι > κατά πόσο στη ζωή του υπάρχει ένα άτομο με τα χαρακτηριστικά του στενού φίλου.
Αυτοεκτίμηση > σφαιρική άποψη του για τον εαυτό του και συγκεκριμένα πόσο είναι ευχαριστημένος με τον εαυτό του και γενικά νιώθει ότι αξίζει ως άτομο και ότι μπορεί να κάνει σημαντικά πράγματα στη ζωή του.
ΦΥΛΛΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ Αυτοαντίληψη στους παραπάνω τομείς (είτε αυτοτελώς είτε σε σχέση με άλλες ψυχοπαιδαγωγικές και ψυχοκοινωνικές μεταβλητές).