ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (λόγος χορήγησης):
Αξιολόγηση της σχέσης ανάμεσα στην διαδικασία της αισθητηριακής επεξεργασίας του παιδιού και τον τρόπο που αυτή επηρεάζει την απόδοση του σε δραστηριότητες καθημερινής διαβίωσης
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
1. Αισθητηριακή επεξεργασία
2. Αισθητηριακή ρύθμιση
3. Συμπεριφορικές και συναισθηματικές αντιδράσεις
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΩΝ
1. Αισθητηριακή επεξεργασία:
α)ακουστικού συστήματος
β)οπτικού συστήματος
γ)αιθουσαίου συστήματος
δ) ιδιοδεκτικού συστήματος
ε) απτικού συστήματος
στ)στοματοαισθητικού συστήματος
2. Αισθητηριακή ρύθμιση:
α)αισθητηριακή λειτουργία σχετιζό-μενη με αντοχή / πόνο
β)ρύθμιση σχετιζόμενη με τη θέση του σώματος και την κίνηση
γ)ρύθμιση της κίνησης για να επιτύχει επίπεδο δράσης
δ)ρύθμιση αισθητηριακού ερεθίσματος για να επιτύχει συναισθηματική αντίδραση
ε) ρύθμιση οπτικού ερεθίσματος για να επιτύχει συναισθηματική αντίδραση και επίπεδο δράσης
3. Συμπεριφορικές και συναισθηματικές αντιδράσεις:
α) Συναισθηματικές / κοινωνικές αντιδράσεις
β) Συναισθηματικές εκροές της αισθητηριακής διαδικασίας
γ) Θέματα σχετιζόμενα με αφετηρία για αντίδραση
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
– συλλογή πληροφοριών σχετικές με την αισθητηριακή
επεξεργασία του παιδιού
– συσχέτιση αισθητηριακής επεξεργασίας και απόδοσης
σε δραστηριότητες καθημερινής διαβίωσης
– εντοπισμός ποιου/ποιων αισθητηριακών συστημάτων
δυσλειτουργούν
-κατάρτιση «αισθητηριακής δίαιτας»