Miller Assesment for Preschoolers (MAP) (1988)
ΗΛΙΚΙΕΣ: 2-9 έως 5-8
ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 45΄- 60΄
ΓΙΑΝΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ. ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ
Εργοθεραπευτές
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (λόγος χορήγησης)
Την αναπτυξιακή επίδοση του παιδιού σε σχέση με τον μ. ο. των συνομιλήκων του παιδιών
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ
1. Αισθητικοκινητικές ικανότητες
2. Κινητικόςσυντονισμός
3. Λεκτικός τομέας
4. μη λεκτικός τομέας (Γνωστικές ικανότητες)
5. Συνδυαστικές ικανότητες
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΩΝ
1. Κατασκευή πύργου
2. Διαδοχή
3. Σχεδιασμός με κύβους
4. Χτύπημα σε κυβάκια
5. Στερεογνωσία
6. Αναγνώριση δαχτύλων μετά από πίεση
7. Μνήμη αντικειμένων
8. Παζλ
9.Εικόνα – φόντο
10. Ζωγραφική ανθρώπινης φιγούρας
11. Κινητική ακρίβεια
12.Κάθετο γράψιμο
13.Χέρι στη μύτη
14.Εξέταση Romberg
15.Σημειωτόν βάδιση
16.Περπάτημα σε γραμμή
17. Ύπτια κάμψη
18. Ανασήκωμα από ημιγονατιστή θέση
19. Μίμηση στάσεων
20. Κινήσεις γλώσσας
21. Κάθετη γραφή
22. Μαze
23.Γενικές πληροφορίες
24. Εκτέλεση εντολών
25. Άρθρωση
26. Επανάληψη προτάσεων
27. Επανάληψη αριθμών
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
– Πιθανή αναπτυξιακή καθυστέρηση, που χρήζει
περισσότερη διερεύνηση
– Παρέχει ένα πλαίσιο αναφοράς που δείχνει τις ικανότητες και τις αδυναμίες του παιδιού