ΗΛΙΚΙΕΣ: 5, 5-11 ΕΤ
ΕΛΛ. ΣΤΑΘΜ. : NAI
ΧΡΟΝΟΣ ΧΟΡ: 60΄
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΟΡΗΓΟΥΝ Ψυχολόγοι, Εκπαιδευτικοί, Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοπεδικοί, Κάθε ενδιαφερόμενος ειδικός χωρίς ψυχομετρικό περιορισμό με την προϋπόθεση να το εκπαιδευθεί
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (λόγος χορήγησης)
Αξιολόγηση στην κινητική, αντιληπτική, νοητική και ψυχογλωσσική ικανότητα του παιδιού που σχετίζονται με δυσκολίες μάθησης.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ (μέρη του τεστ)
? Νοητική Ικανότητα
? Άμεση Μνήμη Ακολουθιών
? Ολοκλήρωση Παραστάσεων
? Γραφο-φωνολογική Ενημερότητα
? Νευρο-ψυχολογική Ωριμότητα
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΩΝ
?Νοητική Ικανότητα (-Γλωσσικές αναλογίες, -Αντιγραφή Σχημάτων, -Λεξιλόγιο)
?Άμεση Μνήμη Ακολουθιών (-Μνήμη Αριθμών, -Μνήμη εικόνων, -Μνήμη Σχημάτων)
?Ολοκλήρωση Παραστάσεων (-Ολοκλήρωση προτάσεων, -Ολοκλήρωση Λέξεων)
?Γραφο-φωνολογική Ενημερότητα (-Διάκριση Γραφημάτων -Διάκριση Φθόγγων, -Σύνθεση Φθόγγων)
?Νευρο-ψυχολογική Ωριμότητα( ποιοτική) (-Οπτικο-κινητικός Συντονισμός, -Αντίληψη «Δεξιού-Αριστερού», -Πλευρίωση)
?Ολοκλήρωση Παραστάσεων (-Ολοκλήρωση προτάσεων, -Ολοκλήρωση Λέξεων)
?Γραφο-φωνολογική Ενημερότητα (-Διάκριση Γραφημάτων
-Διάκριση Φθόγγων. -Σύνθεση Φθόγγων)
?Νευρο-ψυχολογική Ωριμότητα( ποιοτική) (-Οπτικο-κινητικός Συντονισμός, -Αντίληψη «Δεξιού-Αριστερού», -Πλευρίωση)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ
? Καθορισμός βαθμού ανάπτυξης του παιδιού-ελλειμματικός, μέσος ή κανονικός
? Εντοπισμός των περιοχών αυτών που είναι ελλειμματικοί και που μπορούν να ενοχοποιηθούν για παρούσες ή μελλοντικές δυσκολίες μάθησης του παιδιού στο σχολείο
? Διάγνωση και εντοπισμός δυσκολιών μάθησης
? Ενδο-ατομικές Διαφορές