ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΝΑ ΥΠΑΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΔΕΠ-Υ
Απαντήστε με τις λέξεις «ΠΟΤΕ» «ΣΠΑΝΙΑ» «ΜΕΡ. ΦΟΡΕΣ» ή «ΠΑΝΤΑ» για κάθε ερώτηση ανάλογα με την εικόνα του παιδιού σας. ΠΡΟΣΟΧΗ: η εικόνα αυτή θα πρέπει να προυπήρχε πριν την ηλικία των 7 ετών.ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ Δ/ΝΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΜΑΣ info@oldstratos.dev.cc για να επεξεργαστεί η ομάδα μας τις απαντήσεις σας.
1. Η δουλειά του είναι άτσαλη («τσαπατσούλικη»);
2. Παίρνει χαμηλούς βαθμούς στο Σχολείο ως αποτέλεσμα της απροσεξίας του;
3. Αποτυγχάνει να επιδείξει αυξημένη προσοχή σε εργασίες του Σχολείου;
4. Συχνά χάνει την προσοχή του σε συζητήσεις;
5. Δυσκολεύεται να διατηρήσει σε κάτι την προσοχή του ώστε να το ολοκληρώσει;
6. Αρχίζει να ασχολείται με άλλη δραστηριότητα πριν ολοκληρώσει την προηγούμενη;
7. Ζητά από τον δάσκαλο να επαναλάβει την οδηγία που έδωσε στην Τάξη;
8. Δυσκολεύεται να ακολουθήσει σύνθετες οδηγίες;
9. Δείχνει να «ονειρεύεται ξύπνιο» όταν οι άλλοι απευθύνονται σε εκείνο;
10. Αναφέρουν στο Σχολείο ότι «χαζεύει» στις σχολικές δραστηριότητες παρ’ ότι κατανοεί τις οδηγίες;
11. Ολοκληρώνει μόνο κάποιο μέρος από τις οδηγίες αντί για ολόκληρες;
12. Δυσκολεύεται να ακολουθήσει αυτό που ζήτησε ο δάσκαλος;
13. Δυσκολεύεται να κρατηθεί στον ρυθμό της δραστηριότητας;
14. Δυσκολεύεται να οργανώσει καθημερινά πράγματα και υποχρεώσεις;
15. Κρατάει ανοργάνωτες και ακατάστατες σημειώσεις;
16. Βγαίνει συχνά εκτός δραστηριότητας; .
17. Έχει δυσκολία να συγκεντρωθεί στην Σχολική του μελέτη;
18. Δυσκολεύεται να ολοκληρώσει προγράμματα που απαιτούν αυξημένο χρόνο προσπάθειας;
19. Χάνει εργασίες που έδωσε ο/η εκπ/τικός και έπρεπε να τις φέρει από το Σχολείο; .
20. Χάνει αντικείμενα του Σχολείου (πχ μολύβια, τετράδια, γόμες κλπ);
21. Καταστρέφει από απροσεξία εργαλεία (πχ μολύβια) απαραίτητα για την σχολική του εργασία;
22. Τείνει να παρατηρεί τι συμβαίνει έξω αντί να παραμείνει στη σχολική εργασία του;
23. Έχει δυσκολία να συγκεντρωθεί;
24. Διασπάται εύκολα από θορύβους ή από κάποιους που μπαίνουν στο δωμάτιο; .
25. Ξεχνάει να πάρει στο σπίτι ή να δώσει στους γονείς του σημαντικά χαρτιά από το Σχολείο;
26. Ξεχνά να διαβάσει για ένα διαγώνισμα ή μία επανάληψη της επόμενης ημέρας;
27. Χάνει μέσα στην Τάξη μολύβια, στυλό και χαρτιά;
28. Δυσκολεύεται να καθίσει ακίνητο στο θρανίο;
29. Παίζει με τα δάχτυλα του ή αγγίζει συνεχώς τα μολύβια ή άλλα αντικείμενα;
30. Κινείται ή περιστρέφεται συνεχώς;
31. Σηκώνεται από το κάθισμά του χωρίς την άδεια του γονέα ή του δασκάλου;
32. Σηκώνεται και περιφέρεται μέσα στο δωμάτιο σε στιγμές που δεν έπρεπε να γίνει αυτό;
33. Δυσκολεύεται να μείνει καθισμένο κατά τη διάρκεια κοινωνικών εκδηλώσεων;
34. Δείχνει «ακούραστο»;
35. Πηδάει ή σκαρφαλώνει σε έπιπλα;
36. Αναφέρει το Σχολείο ότι τρέχει στους διαδρόμους καθώς περνάει από την μία Τάξη στην άλλη;
37. Πηδά από την μία δραστηριότητα στην άλλη κατά την διάρκεια του ελεύθερου χρόνου του;
38. Δυσκολεύεται να παίξει ήσυχα;
39. Διεγείρεται πολύ εύκολα;
40. Δείχνει να βρίσκεται συχνά «στην πρίζα»;
41. Εμπλέκεται σε φυσικά επικίνδυνες δραστηριότητες (κίνδυνος να τραυματιστεί);
42. Δυσκολεύεται να ησυχάσει και να ηρεμήσει;
43. Κάνει πάρα πολλούς θορύβους κατά την διάρκεια ήσυχων δραστηριοτήτων;
44. Μιλάει πάρα πολύ;
45. Κυριαρχεί στις συζητήσεις με τέτοιο τρόπο που να δυσκολεύεται να μιλήσει και κάποιος άλλος;
46. Απαντάει χωρίς να σκεφτεί (απερίσκεπτα);
47. Δυσκολεύεται να περιμένει τις οδηγίες πριν να ενεργήσει;
48. Δυσκολεύεται να περιμένει να ολοκληρωθεί η ερώτηση πριν απαντήσει;
49. Δυσκολεύεται να περιμένει την σειρά του στο παιχνίδι;
50. Κάνει σχόλια ενώ δεν είναι η σειρά του να μιλήσει;
51. Δυσκολεύεται να περιμένει την σειρά του στο παιχνίδι;
52. Διακόπτει τους άλλους στις κλασσικές συζητήσεις;
53. Ενοχλεί τους άλλους σε κοινωνικές εκδηλώσεις που θα βρεθεί (πχ επισκέψεις, θέατρο κλπ);
54. Αρπάζει πράγματα από τα χέρια των άλλων (όχι με σκοπό την κλοπή);